Divergence

Autorka: Veronica Roth

Počet stran: 344

Nakladatelství: COOBOO

Datum vydání: 14. 5. 2014

Anotace:

Chicago, budoucnost. Obyvatelé města, které obklopuje jen močál a obepíná ostnatý drát, jsou rozděleni do pěti frakcí. Beatrice je čerstvých šestnáct a přišel čas vybrat, do které frakce chce patřit, které ctnosti se chce na celý život odevzdat. Překvapivé rozhodnutí jí do cesty přivede osudového kluka – úchvatného, ale taky trochu nesnesitelného. Beatrice zjišťuje, že ve společnosti, která se jeví tak dokonalá, vzrůstá napětí a hrozící nebezpečí lze zažehnat jen jedním způsobem, který ji ale možná zničí.

Popis:

Jistě každý, kdo Divergenci četl, mi dá za pravdu, že je to jedna velká BOMBA. Kniha je dystopická, s prvky sci-fi a romantiky. Příběh je napsaná tak, aby si v ní každý našel to svoje. Někdo má rád akci, někdo romantiku, ale když se obojí spojí dohromady... Vznikne něco ohromujícího. Opravdu. Od knihy jsem se vůbec nemohla odtrhnout a od filmu po sléze taky ne. Chvílemi mi Tris trochu připomínala mě. Je taková, že je ochotná pomoct kamarádům v nouzi. Já se taky snažím. I když se mi občas nedaří. Musím říct, že jsem jí možná i trochu co, se týče Čtyřky záviděla, ale to asi každá z nás. Zamilovala jsem se do něj hned po první stránce, co se v knize objevil. Je až neuvěřitelné, jak byli oba stateční, jak překonávali i těžší životní překážky a vůbec jak se s tím Tris poprala. Myslím, že jsem se v ní i dost vzhlédla a vzala jsem si z ní příklad. Pokud jde o Čtyřku, tak jsem ani nečekala, že ho bude hrát takový pěkný herec jako je James Theo. Prostě super. Jenom škoda, že jsem sérii už dočetla a to i povídky.

Hodnocení:

Chci, aby Divergence niky neskončila!!!! Napínavé, akční, překvapivé.

100%